piątek, 31 stycznia 2014

Zimno , zimno ...kolejny dzień z mojego życia :)

Hej.

Dzisiaj na zewnątrz oczywiście zimno...wydaje mi się , że zimniej niż ostatnio... :/ Mam nadzieję ,że tu do Uk zima nie przyjdzie...

Dzisiaj rano wstałam , ubrałam syna do szkoły a mąż go zawiózł .

Następnie zjadałam sobie serek Jogobella :) Później zrobiłam makijaż i uczesałam włosy.

Dziś mam zamiar wybrać się do Yeovil na zakupy . Odwiedzę pewnie TK Maxx , Argos, Primark no i Boots :) i oczywiście polski sklep żeby kupić trochę szynek, kiełbas itp ;) Smakują  mi one lepiej niz te angielskie :)

Lubię tez kupować w polskim sklepie słodycze i chrupki których zdjęcie załączam poniżej :)

A u was jak dzień mija ? Mam nadzieję  ,że dobrze :)

Pozdrawiam i miłego dnia.

2 komentarze:

  1. Polska żywność najlepsza :)
    Przeglądając Twoje starsze posty jestem troszkę w szoku bo tak bardzo przypominasz mi moją koleżankę z dawnych lat...

    http://alankowosz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej , miło słyszeć ,że się kogoś przypomina :) Ponoć każdy gdzieś ma swojego sobowtóra :) No Polska zywość jednak najlepiej mi smakuje :) dzieki za zparoszenie na swojego bloga na pewno odwiedze :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń