poniedziałek, 27 stycznia 2014

Witam witam :)

Cześć wszystkim !

Mam nadzieję , że wam weekend zleciał fajnie i nie za szybko ;)

No u mnie trochę za szybko i znów trzeba wrócić do pracy itp..

W pracy wsumie nic ciekawego sie nie działo ( pracuję w szkole ) choć dzieci czasem potrafią na rozrabiać ;) Czasami jest zabawnie a czasami troche mniej :)

Dziś niestety w pracy męczyłam się z przeziębieniem, ale kupiłam sobie krople i inne specyfiki i mam nadzieje że szybko mi przejdzie :)

Obiad miałam trochę szybki i nie zdrowy (  hamburger+frytki+cola) ale czasami  trzeba i taki obiad zjeść jak się ma ochotę albo nie ma za dużo czasu na robienie fajnego domowego obiadku :)

Ostatnio zakupiłam dość sporo rzeczy do paznokci : żele , ozdoby itp z firmy ALLEPAZNOKCIE.
Bardzo polecam , żele są fajne i w dobrych cenach :) Przesyłka z Polski bardzo szybka .

Załączam zdjecie wykonane ( żelami allepaznokcie) plus folia holograficzna :) PLUS ZDJĘCIE MOJEJ MAŁEJ KOLEKCJI OD ALLEPAZNOKCIE ;)

Pozdrawiam ;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz