wtorek, 11 lutego 2014

Kosmetyki ( cera wrażliwa , problemowa itp) co ja osobiście stosuję :) xx

Witam ,

Dzisiaj krótka notatka odnośnie kosmetyków które używam .
A więc stosowałam już mnóstwo różnych kosmetyków preparatów itp...Oczywiście jak bardzo dużo osób czasmai miewam problemy z cerą... niestety nie należe do osób które mają idealną cerę...
Stosowałam już bardzo dużo kosmetyków typu : Ivostin , Ziaja, La Roche itp. i niestety nie pomogły a kasa wydana w błoto tak zwanie...
Możliwe, że może niektórym osobom pomogły choć mi osobiście nie....

Do czasu kiedy zaczęłam używać żelu do mycia twarzy z Nivea do cery wrażliwej , alergicznej. Jest to taki różowy płyn (pianka ) którą myję twarz rano i wieczorem.
Do tego stosuję też krem ( podkład) nazywa się ''on spot' lub Clinique .
Następną ważną sprawą jest stosowanie tabletek z '' Bratka''  jak dla mnie bardzo dobrze działają na cerę.

Stosowałam różne pudry kryjące drogie jak i tanie ale one wcale nie pomagały i nie zawsze zakrywały niedoskonałości cery do końca, a czasem nawet strasznie wysuszały cerę np. Rimmel stay matte, Maxfactor itp..

Po dwóch miesiącach kuracji cera jest w dużo lepszym stanie , więc jeżeli któraś z was ma podobne problemy bardzo polecam zastosowanie podobnej kuracji dla cery i sama wtedy ocenisz czy moja rada  pomogła czy nie :)

Pozdrawiam :) xx

1 komentarz:

  1. Ja też używam żelu do mycia twarzy z Nivea i jestem bardzo zadowolona :)
    Również polecam :)

    http://alankowosz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń